Dobrý deň.
Fiškálna stimulácia áno, ale len ako pomalšie “vankúš” dosadnutie na pomyselné dno recesie. Aby to nemalo momentálne veľký vplyv na zamestnanosť a veľký skok do recesie. Toto “dotovanie” čo sa deje v Európe už by malo skončiť.
Ďakujem.
24.10.2011 | 09:06:24
Branko Pogány
Juraj s týmto jediným nesúhlasím : Ak by sme spojili šesťprúdovou diaľnicou (pri slovenských cenách) Hornú Marikovú s Užhorodom mali by sme síce vysoké HDP a peknú, dlhú, prázdnu, vyasfaltovanú pristávaciu plochu (napríklad pre mimozemšťanov), no za pár rokov by sme nemali čo jesť.
Nie sme schopní ani po dvadsiatich rokoch prepojiť Bratislavu s Košicami, nieto s Užhorodom. Je dokázané, že návratnosť diaľnic je omnoho vyššia (multiplikátor cez 1)-samozrejme dvojprúdovú a za reálne ceny.
Diskusia
Počet príspevkov v diskusii je 2. Zobraziť celú diskusiu.
Dobrý deň.
Fiškálna stimulácia áno, ale len ako pomalšie “vankúš” dosadnutie na pomyselné dno recesie. Aby to nemalo momentálne veľký vplyv na zamestnanosť a veľký skok do recesie. Toto “dotovanie” čo sa deje v Európe už by malo skončiť.
Ďakujem.
Juraj s týmto jediným nesúhlasím : Ak by sme spojili šesťprúdovou diaľnicou (pri slovenských cenách) Hornú Marikovú s Užhorodom mali by sme síce vysoké HDP a peknú, dlhú, prázdnu, vyasfaltovanú pristávaciu plochu (napríklad pre mimozemšťanov), no za pár rokov by sme nemali čo jesť.
Nie sme schopní ani po dvadsiatich rokoch prepojiť Bratislavu s Košicami, nieto s Užhorodom. Je dokázané, že návratnosť diaľnic je omnoho vyššia (multiplikátor cez 1)-samozrejme dvojprúdovú a za reálne ceny.