Nová éra globalizácie je spojená najmä s dvoma udalosťami. Prvou je pád komunizmu a druhou, tou rozhodujúcou, je rozvoj informačných technológií, najmä internetu a všetkého, čo s ním súvisí. Pád komunizmu zbúral bariéry slobodného pohybu ľudí, tovarov, služieb a kapitálu a internet vytvoril nové, doteraz v histórii nevídané podmienky na informačné a komunikačné prepojenie sveta…
Kia-Hyundai je jeden koncern, tak ako napriklad PSA je Peugeot aj Citroen. To že Žilinská továreň je Kia je síce pravda,ale vyrábajú sa tam aj modely Hyundai napríklad ix.35.
Myslim ze nazov automobilky nie je podstatny, islo o priklad, ze velke firmy presunuli svoju vyrobu na Slovensko kvoli lacnejsim nakladom. Tak naco riasit nazvy? Ved je to jedno ci KIA alebo kto. KIA je postavena na zelenej luke, VW su byvale bratislavske automobilove zavody.
HYUNDAI kupil KIU ale stale bude bude vidiet znacku bud HYUNDAI alebo KIU tak isto ako bude stale GM a OPEL….
Ked dosla KIA na SVK dosla aj HYUNDAI.
Hyundai je vlastnik KIE ...
myslím, že v prednáške je chyba, pretože pokiaľ viem, je to KIA a nie Hyundai medzi automobilkami ktoré prišli na SVK