Prečo keď takáto politika nefunguje v Japonsku, ju prenášame na terajšiu krízu a robíme tie isté nefunkčné kroky ??
19.02.2012 | 19:33:57
Martin Garaj
Súhlasím s pánom Michlíkom podstatnejšie je pochopiť súvislosti ako vedieť konkrétne čísla
31.12.2010 | 18:10:34
Administrátor
Re: JURAJ TILL
Momentalne je p. Miklos mimoriadne vytazeny a nestiha reagovat v diskusiach pod prednaskami. Hladame sposob, ako to napravit. Bohuzial zavisi to hlavne od neho a jeho pracovnej zaneprazdnenosti :-(
tim UPMS
06.12.2010 | 13:39:33
Administrátor
Re: MATEJ MICHLIK
Dakujeme Vam za inspirativny napad - do buducnosti urcite zvazujeme vytvaranie testovych otazok podobnym sposobom aky navrhujete…
Momentalne je nasim cielom testom preverit, ci student prednasku pozeral/cital a preto sa znenie otazok fixuje na video prednasku, resp. text prednasky.
tim UPMS
06.12.2010 | 13:37:21
Matej Michlík
Inak, zda sa mi, ze otazky typu kolko balickov, ake je % dlhu, o kolko klesol index a podobne sa minaju umyslu. Je mi jasne, ze taketo otazky sa lahko vymyslia i zodpovedaju, ale zase je to len ta orientacia na ucenie sa presnych udajov. Pritom ide skor o chapanie suvislosti, pricin a nasledkov, ci?:-) Teda by som tu otazku zmenil tak, aby v nej nebol dotaz ohladom hodnoty, ale ohladom suvislosti. Napr. by otazka mohla zniet: Preco v krize klesaju hodnoty akciovych indexov? A v ramci spravnej odpovede by mohlo byt nieco ako: index<=agregovane ceny akcii<=agregovane zisky firiem<=v krize zisky klesaju. Ja si zajtra rano asi nebudem pamatat, ze zachrannych balickov bolo vtedy a vtedy, tam a tam 10, lebo nad tym cislom sa neda podla mna velmi zamyslat. Proste ich bolo 10. No ak je otazka a odpoved postavena na suvislosti, nad ktorou sa treba zamysliet a vyvinut istu namahu, je pravdepodobenjsie, ze sa to udrzi v hlave:-) Len tolko, mozno, ze som jediny a ostatnym to vyhovuje, ako to je:-)
Diskusia
Počet príspevkov v diskusii je 9. Zobraziť celú diskusiu.
Prečo keď takáto politika nefunguje v Japonsku, ju prenášame na terajšiu krízu a robíme tie isté nefunkčné kroky ??
Súhlasím s pánom Michlíkom podstatnejšie je pochopiť súvislosti ako vedieť konkrétne čísla
Re: JURAJ TILL
Momentalne je p. Miklos mimoriadne vytazeny a nestiha reagovat v diskusiach pod prednaskami. Hladame sposob, ako to napravit. Bohuzial zavisi to hlavne od neho a jeho pracovnej zaneprazdnenosti :-(
tim UPMS
Re: MATEJ MICHLIK
Dakujeme Vam za inspirativny napad - do buducnosti urcite zvazujeme vytvaranie testovych otazok podobnym sposobom aky navrhujete…
Momentalne je nasim cielom testom preverit, ci student prednasku pozeral/cital a preto sa znenie otazok fixuje na video prednasku, resp. text prednasky.
tim UPMS
Inak, zda sa mi, ze otazky typu kolko balickov, ake je % dlhu, o kolko klesol index a podobne sa minaju umyslu. Je mi jasne, ze taketo otazky sa lahko vymyslia i zodpovedaju, ale zase je to len ta orientacia na ucenie sa presnych udajov. Pritom ide skor o chapanie suvislosti, pricin a nasledkov, ci?:-) Teda by som tu otazku zmenil tak, aby v nej nebol dotaz ohladom hodnoty, ale ohladom suvislosti. Napr. by otazka mohla zniet: Preco v krize klesaju hodnoty akciovych indexov? A v ramci spravnej odpovede by mohlo byt nieco ako: index<=agregovane ceny akcii<=agregovane zisky firiem<=v krize zisky klesaju. Ja si zajtra rano asi nebudem pamatat, ze zachrannych balickov bolo vtedy a vtedy, tam a tam 10, lebo nad tym cislom sa neda podla mna velmi zamyslat. Proste ich bolo 10. No ak je otazka a odpoved postavena na suvislosti, nad ktorou sa treba zamysliet a vyvinut istu namahu, je pravdepodobenjsie, ze sa to udrzi v hlave:-) Len tolko, mozno, ze som jediny a ostatnym to vyhovuje, ako to je:-)